nicolenatta

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

ny vänn!!Wille!!

Av nicolenatta - 7 december 2012 15:40

Hej!!   har nt bloggat så mycket för jag tycker det börjar bli tråkigt för ingen besöker bloggen    Men har fått en ny kompis på msp!!nämligen Wille1010!!  vi börja chatta och sen blev vi bästisar  Han e iallfall väldigt snäll!!När jag lägger ut bilder blir de på fel plats ibland men ska försöka göra så att bilden e under den här meningen iallfall  

mini bild:                                     Minibild:                       Minibild:             Minibild                     

  

De blev Minibilder   men iallfall kolla in denna smiley!! 

                        

 

 

                                                    //  NATTA   

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nicolenatta - 14 mars 2015 22:33

   jaha, hej hej. jag hade glömt bort att den här bloggen ens fanns! sista inlägget var för två år sen så ja det har gått en låååång tid. Tittar ni  på Melodifestivalen? det var final idag och jag gillar faktiskt Måns zermerlövs låt😜 Ja vad...

Av nicolenatta - 13 januari 2013 20:43

Hej hej!  Då var man singel igen då!Förlåt om jag har inte bloggat så mycket men, men!  Fråga bara på!   //Nicole ...

Av nicolenatta - 1 januari 2013 18:32


Det här e till den bäste♥ Du e sötare änn godis ♥ och finare änn finast!♥ Du e bäst gumman!   Skulle baa säga att du e underbarast♥ Här kommer en bild♥   //Krammizar Natta ♥♥♥Nicole&hea...

Av nicolenatta - 31 december 2012 14:39


Tjena mors!   Mår typ dåligt, men aja, Det kommer en bild på ett jätte sött par, willee1010 och Kitty_Lina!   ni e så söta tsm♥   Här e en bild:   Krammizar natta   ...

Av nicolenatta - 31 december 2012 14:14


Heej! Jo jag tänkte göra dagen's look eftersom jag har inte gjort den på flera dagar så jag tror den får heta Veckan's look istället! Men här kommer en bild på den!  Men jag hoppas att ni får en riktig bra nyårsafton! // Nicole♥ ...

Presentation


Hej! Det är vi två som Har denna blogg. I den här bloggen handlar det om msp. Hon där till vänster heter: Nicole 54
Och hon till höger heter: Bästis med natta
I msp Ha det så bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards