nicolenatta

Alla inlägg under november 2012

Av nicolenatta - 27 november 2012 17:10

Här kommer looken:


 


//Nicole

Av nicolenatta - 27 november 2012 16:57

Helhar varit i skolan.. Först hade vi... Vad hade vi.. Åå juste vi Fick ett besök av författaren Laura Trenter. En av Sveriges bästa FÖRFATTARE..  Jag blev faktist inte uttråkad. Det var faktist helt okej..

Men sen hade vi Musik Och sånt där.

Sista lektsionen så hade vi NO  Hatar typ No läraren schhhhhhh säg inget   

Men aja är inne på msp och bara chattar. En bild på mig:


 




 

Av nicolenatta - 26 november 2012 19:55

Här kommer några bilder:


 


 



 


//Nicole

Av nicolenatta - 26 november 2012 19:47

The Best Twin Forever♥


 


 

Av nicolenatta - 26 november 2012 19:27

Hel som ni kanske redan har läst i ett inlägg som handlar om Saknardigmycket, Joo här kommer lite mer om henne♥

Saknardigmycket du förstör inte andras liv du gör dem bättre!  Snälla sluta inte om du kommer göra det

Vill inte att du ska hamna i onda händer!  :(

Snälla låt bli  :( MIn tvilling    

På mig och hon:



 

// Nicole 

Av nicolenatta - 26 november 2012 19:15

Hej som ni kanske redan har läst på ett inlägg så sa vi att vi skulle ha Dagen's Moviestar!  Men det blir nu Veckan's Moviestar hoppas det är okej för er. Men här kommer en bild på Veckan's Moviestar    

 

// Nicole

Av nicolenatta - 26 november 2012 17:53

Detta är till en spicell person på msp♥  

Älskar henne sjkt mycket..

Men tyvärr är hon sjuk nu   

Önska att hon var frisk!  

Snälla kolla in hennes blogg den äger här kommer adressen:  Saknardigmycket.bloggplatsen.se

Hon har gjort världens coolaste, Grymaste och Sötaste inlägg om mig!♥

Hon är super snäll!   Ses

 

Av nicolenatta - 11 november 2012 11:58

Hej, jag vet att vi inte bloggar så mycket längre, eftersom det känns som om ingen kollar    

Snälla sök våran blogg, på allvar jag och min kompis gjorde denna bloggen för att se om många besöker den!

Det gjorde det första dagen men nu har det gått sämre     

Snälla meddela andra också vad denna blogg heter och sånt....

Aa det var allt!


//Nicole    

Presentation


Hej! Det är vi två som Har denna blogg. I den här bloggen handlar det om msp. Hon där till vänster heter: Nicole 54
Och hon till höger heter: Bästis med natta
I msp Ha det så bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards